Måndag

Idag har jag och Felix varit till stan en sväng, gick på Åhlen`s och köpte nya haklappar och dregglisar åt Felix. Börjar bli less på att byta body var 5:e minut för allt degglande så dregglisarna kommer nog till användning!
Var på Coop och handlade och sen till dagis och hämtade Peter.
Sen har vi donat på med lite allt möjligt, gått en promenad, kollat på Bolibompa och sånt kul =)
Per har varit borta och jobbat sen imorse så jag hoppas på att han kommer hem snart....!

Märktes så väl på Felix att han saknade sin pappa ikväll, Per brukar alltid busa och leka med honom på eftermiddagarna men det var inte alls lika roligt när jag försökte, då blev det bara gnäll...!=/
Men idag på promenaden var han iaf så här glad:


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-14 @ 09:48:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anett

Va fin han är goknulen .....puss puss från mormor.

2010-09-14 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0