Klippt

Igår blev jag klippt...av Per! Har varit så less på mitt hår länge nu och inte lyckats ta mig till en frisör så Per fick toppa håret lite...eller lite och lite...tog nog ganska mycket! Han kan verkligen det mesta min man =) hahaha <3

Idag har jag och Felix haft en mysdag, han väckte mig kl 6 (inte så mysigt kanske) och sen har vi varit ute på promenad och lekt här hemma.
Vi har fixat till Peters gamla sittvagn så Felix kan ha den som "gårdsvagn", när man hämtar posten eller bara inte orkar bära omkring på honom ute. Han fick fårskinnsfällen i den så den är så mysig så!
Vi har ju en sittdel till Felix vagn också men eftersom han sover i sin vagn på dagarna så känns det inte som att vi kan ta bort den än...! Fast nu när han får smak för sittvagn kommer han väl vägra ligga ner snart skulle jag tro!

När Per kom hem tog han med sig Felix ut och åkte baklastare, det gillades! Felix är helt tokig i att vara ute och så fort man går mot dörren för att bara säga nånting till Per som är ute så blir Felix skitelak när man vänder och går in igen...sötpruppen <3



Såhär glad är man när man får titta på pappa när han spikar i verkstan =)

Var till Birsta för ett tag sedan och köpte en höstjacka åt Felix, fast han har inte fått inviga den än för det har varit för fint väder....dumt!=)

Snygg är den iaf!


Nä nu börjar snart "Vad blir det för mat", ska kika på det sen blir det nog sängen!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

Jätteroligt att du ville vara med och tävla om ett valfritt gosedjur från www.babylooba.se

Villkoren har dock ändrats och för att vara med och tävla ska man "gilla" Babylooba på Facebook. Det kan du göra genom den här länken http://www.facebook.com/#!/Babylooba?ref=search

2010-09-10 @ 14:42:36
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Såg din kommentar i min blogg och blev nyfiken så jag tittade in hos dig, vilken söt liten knopp du har : )

2010-09-10 @ 16:39:36
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: simone

men så söt tröja :D

2010-09-23 @ 10:51:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0