Fredag

Idag åkte jag och Felix in till stan och träffade Sara och Lovisa, gick på stan och köpte presenter till 40 och 80 åringarna som ska uppvaktas i helgen också köpte jag bokstäver till Felix dörr (till rummet alltså).
Felix fick även en present av Sara & Lovisa, jättefina och mysiga tjocksockar som Lovisas duktiga mormor har stickat, även Peter fick strumpor och vantar =) Tack snälla, ni är så gulliga!<3
Felix har redan hunnit använda ett par av sockarna när han var ute med Pappsen nu i eftermiddag =)

Nu sover båda grabbarna och jag sitter och väntar på att Per ska komma hem och se nån film med mig...!


Finast i världen <3

Kommentarer
Postat av: Millah

hittar ej inlägget om tävlingen kram

2010-09-04 @ 20:42:15
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Annika - tre barn i huset och ett på väg!

Kanonkul att du vill vara med och tävla hos mig! Lycka till!



Å du, måste få tillägga - vilken söt pojk! :)

2010-09-06 @ 18:52:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0