Måndag

Båda ungarna nattade och nu lite egen datatid =)
Har förresten blivit besatt av Twilight-böckerna, trodde verkligen inte att jag skulle bli det men dom är grymt bra! Såg även filmen i helgen och även den var kanonbra!

Annars händer det inte så värst mycket här hemma, vi håller på lite smått med Felix rum, är snart dags att spackla.
Per håller på för fullt med verkstaden och nu ska vi även börja greja med köket också mitt i alltihop =)
Tänkte försöka bli klar med Felix rum först men man får väl se hur det blir!

Satt och knåpade ihop en matsedel för veckan också, men blev bara 4 dagar för fick totalt hjärnsläpp...TIPS?

Mån: Ugnspannkaka
Tis: Makaroner och köttbullar
Ons: Pärer, fläsk och löksås
Tors: Eventuellt makaroner (igen) och korv, är bara jag och Peter som ska äta...
Fre: Kött, klyftpotatis, sås

Kommentarer
Postat av: Therese(kusin)

Jaha ni har fullt upp=) hur ska ni göra i käöket då?? Blir det klart innan jul??

Jag skulle gärna ha kommit då långt som att spackla..vi river väggar som är fulla med spån..



hälsa grattis till felix på åtta månaders dagen=)

kram

2010-10-11 @ 20:08:22
Postat av: Melanie

Korv Stroganoff

Fiskpinnar

Raggmunkar

Soppa

2010-10-12 @ 08:33:58
Postat av: Denise

Lasagne, chili con carne, tacos, kyckling o ris, gillar ni fisk kan du få ett jävla gott recept på en enkel fisksoppa!

2010-10-12 @ 19:37:37
URL: http://denander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0