Söndag

Igår hade vi middagsgäster! Sara, Johan och Lovisa var här och väldans trevligt hade vi!

Dagen idag har det inte hänt så mycket, sitter och funderar ut lite julklappar som ska inhandlas imorgon när det blir Birsta med Sara och Lovisa.
Har bestämt att Peter ska få Barnens Postkontor, jag älskade det när jag var liten, så kul med stämplar, frimärken och postlåda!=D

Nån mer som hade sånt?



Peter är ju väldigt pysslig av sig så tror även det blir en hink med pärlor och massa pärlplattor så vi kan pyssla med efter jul...en och annan traktor är ju också obliatoriskt under julgranen!=)

Nä nu blir det Bamsegympa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag hade också sånt när jag var liten=) alexandra har ett sådant nu, men hon har inte visat något större intresse för det...

Jag ska till svallet på lördag jag =)

2010-11-21 @ 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0