Blogg?

Blogg.se verkar ha problem för jag kan inte komma in på min egen blogg...jaja...hoppas det fixas snart!

Idag har jag och Sara (+barnen såklart) varit i Birsta.
Hittade en liten julklapp till åt Felix och tre julklappar till Peter, dock gick det inte att hitta Barnens Postkontor någonstans!=(
Vet att Ellos har det men vill hellre köpa det "live"...ska se på Lekia här i stan om det finns där.
Har även köpt saffran idag så nu ska det snart bakas lussebullar, till helgen blir det nog. Tänkte börja adventspynta lite imorgon så man hinner klart innan söndag, är ju inte det lättaste med lillfisen som helst vill bli buren!



Igår åktes det pulka för fullt, Peter och Felix åkte tillsammans på Peters stora pulka och jag puttade på =) Så kul att se dom ha roligt tillsammans <3 , även fast det skiljer 4 år på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0