Äntligen fredag!

Vad härligt det ska bli med helg! Hoppas på bra sparkföre så ska vi ut och inviga sparklådan imorgon =)

Min lilla skrutt gjorde morgon vid 6:15 idag igen, verkar ska bli en vana det där! Nu ligger han och sover igen efter att ha härjat runt i gåstolen och kört på mina hälsenor ungefär 200 ggr =0
Har lyckats plocka upp lite adventssaker och startat en tvättmaskin idag än så länge. Tänkte försöka mig på att putsa fönstren (insidan alltså) och få upp gardiner i köket, så det är mysigt i helgen.

Här kommer förresten bilder på Felix rum, är ju ganska tomt än så länge men tror nog att Tomten kommer fylla på det lite =)






Kommentarer
Postat av: Linda S

vad fint han har! och förresten TOMT?? du ska se leksakssamlingen som ville har, får plats i en liten picknickkorg haha...får bli så sålänge man bor trångt :) du gav mig en jäkla bra ide där med barnens postkontor, ska köpa det till villes kusiner, två tjejer 5 & 8 år, perfekt!! Kram

2010-11-26 @ 09:41:50
Postat av: Linda

Såg min favvo nalle i hyllan, den man kan trycka på överallt hihih;)

2010-11-26 @ 09:43:55
Postat av: Anonym

Va fint de blev =) här står de stilla i renoveringen...Frän fond tapet också=)

/Therese

2010-11-26 @ 12:44:17
Postat av: Sandra

Va fint ni gjort! :)

2010-11-26 @ 19:43:00
URL: http://wwww.vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ååh, vad charmigt med den gamla skolbänken!

2010-12-07 @ 20:44:45
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vad fint det blev!! :)

2010-12-20 @ 00:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0