Äntligen sol

Är så underbart att det äntligen har blivit vår ute, hoppas bara inte att det kommer ett stort lass med snö igen...brukar ju tyvärr göra det..=/

Igår var jag och Felix på BVC för vägning, han hade gått upp till 4590 gram. Fick en ny tid om två veckor och även en tid för läkarbesök när han blir 2 månader gammal...känns som en evighet dit men är ju bara om tre veckor!
Veckorna går så jävla fort nu, speciellt den här veckan när Peter är hos oss, det blir som lite mer rutiner och sånt då, för men Felix har vi ju inte hunnit med så mycket rutiner än.
Fast nu har jag i flera dagar lyckats få honom att somna på förmiddagen och sova i ca två timmar, så det är ju väldigt skönt så man hinner med att göra nånting.
Idag klev jag upp kl 06:45 men har ändå inte lyckats få i mig morgonkaffet förräns nu när Felix har somnat...men är ju så när man ska hinna med två ungar på morgonen och skjutsa Peter på dagis, allt tar ju sin lilla tid..men det är det värt!=) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta bara tills de blir tre =)

2010-03-17 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0