Stressig vecka?

Känns som att det är 100 saker jag ska hinna ordna innan dopet på lördag...men vet inte riktigt vart jag ska börja?
Måste iaf försöka ta mig till Birsta för att köpa leggings till mig och en badpool till Peter, det är hans muta för att han ska stå still och vara tyst i kyrkan =)

Igår fixade pappa och Per upp taket på altanen, och idag bar vi dit utemöblerna, blev jättefint! Bara staketet blir klart nu så blir det ännu finare.

I eftermiddag har vi varit i Veda och köpt blommor, så ska väl kanske gå ut och plantera lite bara Per kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad snabbt ordnat det blev där ute! =)

2010-06-14 @ 14:09:39
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0