Sommar!

Nu har det verkligen blivit sommar, är ju nästan föööör varmt!

I onsdags åkte jag och Felix till Boda/Lit och hälsade på Linda, var väldigt kul att träffa henne igen, var ju några år sen sist! På torsdagen blev det lite shopping inne i Östersund och det gillas alltid, iaf av mig, Felix är nog inte lika road.

Igår fyllde Per 31 år, så då hade vi besök av hans syskon med familjer och hans föräldrar.
Hade bakat Leila`s New York blueberry cheesecake och den blev god, men väldigt mastig så skulle nog räcka till minst 20 pers.

Idag beställde jag lite kläder från Ellos...5 linnen, ett par shorts och en långärmad tröja till mig! Längesen man unnade sig några kläder, blir mest att man köper till pojkarna men nu börjar till och med Per tycka att jag borde ha lite nya kläder när nästan varje linne jag har är fullt av hål...! Beställde en badrock till Peter också, mysigt att ha nu i sommar när det badas varje dag.




Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Roligt att du vill va med i utlottningen, gjorde en edit på inlägget om att jag vill att vinnarna mejlar mig sen när dom är draga eftersom det är så många vinnare så blir det lite smidigare för mig. Ville bara säga det med så du vet.

2010-07-06 @ 21:05:10
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0