Forsdraget

Idag har vi haft en jättemysig dag i Bispgården =)

Började med en sväng på forsdraget, har inte varit på det på väldigt många år och jag förstår varför...verkligen inte mycket att hänga i julgranen det där! Men kul att träffa lite folk iaf!
Sen tog vi med oss mamma och gick på Cafè Gourmet och fikade..baguett med skagenröra..mums...=P
Sen blev det en sväng till på forsdraget och sen följde vi med mamma till Ann-Christine där vi fikade lite mer och Felix fick äta han också.
Blev även en sväng på Prylhallen där jag hittade ett fint bröd/kakfat som jag köpte för 10:-, väldigt dyrt =) Ska måla det vitt tror jag....

Nu är vi hemma och har ätit en god middag bestående av fiskpinnar och pulvermos =) Felix ligger och sover och Per är iväg och grejjar med nånting....blev dock lovad att han skulle handla med sig nått godis hem...har varit grymt godissugen länge nu och idag känns som en bra dag att synda!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0