Vad har dom gjort!=0

Varför har dom gjort om blogg.se? Var väl bra som det var, nu ser iaf min sida ut som att det är nått fel på den....jaja...kanske ska va så nu då...=0

Vaknade av att jag frös imorse, klev upp och såg att det var -20 grader ute så bara att sätta igång och elda...så nu börjar det bli varmt och skönt här igen.
Typiskt att det skulle bli så kallt idag när jag faktiskt kände mig lite peppad att ta ut Milo på promenad...känns ju inte lika lockande i den här kylan..!
Ska till svärmor om nån timme och baka lite bröd, skönt att ha nånting att göra så den här dagen går den också.

I eftermiddag kommer Per hem med Gaviscon till mig (mitt nya fredagsmys =)) Har varit utan hela veckan och försökt klara mig på samarin men det känns inte som att det funkar nått vidare.
Så jag längtar verkligen efter mina Gaviscon-tabletter!=)

Dagens middag blir sweet chili-lax och ris...gott gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0