Trött...

Har sovit ovanligt bra inatt men är ändå så himla trött, fattar inte..
Efter jag skjutsat Peter på dagis imorse så åkte jag iväg till stan och handlade, var väl jag och fyra pensionärer som var på affären kl.9:00 =)
På hemvägen blir jag stoppad av polisen, dom stod med laser i Brunne, tur man kör lagligt där...dom ville även se körkort och kolla nykterhet...och nykter var jag ju som tur va!=) Vore väl fan om man ska ha sprit i kroppen när man inte druckit sen i början på juni!

Vid 12:00 kom Sara och Jennie från föräldragruppen hit och fikade och surrade, så kul att träffa lite folk!=)

Nu väntar jag på att gubben och Peter ska komma hem så ska jag försöka få till nån middag, sen blir det att slappa i soffan....är så sjukt trött...och det är väl bäst man vilar upp sig eftersom Per är helt bombsäker på att bebisen ska komma den här veckan...haha...det kommer knappast att hända!

Kommentarer
Postat av: mariana

kul att någon sover bra iaf! :p

2010-01-25 @ 22:49:28
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0