Inget tillväxt-UL

Blev inget tillväxt-UL, om inte SF-måttet hade ökat till 38 nästa gång, då skulle jag få göra det...BM pratade om att man kunde prova att göra en hinnsvepning nästa gång jag ska dit, hade ingen aning om vad det var för nånting men googlade på det efteråt och det verkar väl inte vara nån jätte-skön upplevelse direkt...däremot kan förlossningen sätta igång efter 48 timmar men det är inte på alla det fungerar.
Som det känns idag så skippar jag nog det, så länge jag inte har gått över tiden iaf...han kommer nog ut när han är färdig-gödd!=) 

Var ute på promenad med Milo idag, självklart så fick han ju för sig att sticka iväg på egna äventyr...hundjävel...ibland är jag väldigt hatisk mot min håriga ögonsten....dock kom han ju faktiskt tillbaka av sig själv efter en stund men det är ändå nå jävla dumheter han har börjat med!

Imorgon är det lunch-dejt med några tjejer från föräldragruppen, ska bli kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0