Dagens schema

Idag tänkte jag göra följande:

Dammsuga
Skura
Dammtorka
sovrummet
Byta
gardiner och dukar i sovrummet
Laga
middag (Makaronpudding)
Tvätta
minst två maskiner tvätt

Jaja...får väl se hur långt jag hinner innan jag är less och lägger mig på soffan istället =)
Skulle ha hunnit ut med Milo nånting också....men det får nog bli när Per har kommit hem så får han följa med!


Uppdatering kl. 14:26

Har lyckats gjort allting jag skulle idag, blir nog två maskiner tvätt till, måste ju tvätta gardinerna som jag tagit ner.

Nu väntar jag bara på att mitt hjärta ska komma hem så ska vi dricka lite kaffe, sen ska han iväg och hjälpa grannen och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på?




Kommentarer
Postat av: Denise

Men hua, hur orkar du? Haha =) Jag har ingen lust att göra nånting alls jag.. Skulle ha strukit tvätten och eventuellt städa av badrummet lite.. Men hur kul känns det på en skala? Tror jag spar det tills nästa år eller nånting..

2010-01-13 @ 12:48:30
Postat av: Therese

Blir nog på söndagen, men återkommer senare då de är spikat =)

2010-01-13 @ 13:16:33
Postat av: Per

Men vänta bara tills jag har skrivit en lista åt dej, få se om du hinner den på en dag <3

hahaha!

2010-01-13 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0