Besök från Ammer =)

Idag har Tessa, Micke och deras barn varit här på besök. Felix fick jätte-fina kläder av både Tessa&Micke m.familj och av (min) moster Birgitta m.familj =) Tack&Bock!

Peter kom hit idag, han och Per är ute och kör traktor nu så Peter är väl överlycklig skulle jag tro =)

Överlycklig kan man inte påstå att jag var inatt...Per åkte på personalfest igår vid 14:00 och var sen borta tills inatt...jag och Felix gick och la oss kl. 21:30 och Felix somnade inte förräns 04:00!! Lagomt trött och less jag var då...skönt iaf när Per kom hem och kunde byta av mig lite...<3
Vi sov till 10:00 imorse så fick ju igen lite sömn där.
Felix verkar sova bra varannan natt så förhoppningsvis får vi sova inatt då...=)
Han ska även få bada ikväll...förra gången skrek han som en galning så får se hur det går den här gången...men han har spya i håret så han har inte så mycket annat val än att bada..

Per ska vara ledig imorgon, ska bli skönt, eftersom lördagen försvann så är det mycket värt att få ha honom hemma imorgon istället...åsså ska vi in till H-sand och skriva på faderskapspapperna imorgon.



Kommentarer
Postat av: Sara

Så bada var ingen hit för Felix heller? Vart skrik här första gången med, men vi får göra ett nytt försök här i veckan och hoppas på att det blir bättre!

Skönt att Per blir ledig en dag - det är ju såå mycket lättare när man är två hemma!

2010-03-01 @ 09:59:13
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/
Postat av: Odintomine

Good people of togo i was here ok.

2011-03-25 @ 09:29:26
URL: http://odintomine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0