Julen del 2

Av alla som läser min blogg så är det väldigt få som kommenterar....trist!=(

Julen ska jag då försöka sammanfatta lite. Dagen före dopparedagen kom barnens farmor och farfar hit och julfikade lite på kvällen, fick jättefina julklappar! Jag och Per fick bland annat en örontermometer! Väldigt snällt =)
På julafton kom mina föräldrar och syskon (+ Nina & Magnus) hit, vi åt massa mat, tittade på Kalle Anka och fick påhälsning av Tomten.
Blev en väldigt bra julafton och vad jag vet är både barn och vuxna nöjda och glada!

Idag ska vi till Pers föräldrar och äta julmiddag och imorgon blir det födelsedagsfirande eftersom Peter fyller 5 år!


Felix var inte det minsta rädd för Tomten, däremot väldigt trött...=)

Kommentarer
Postat av: Therese(kusin)

Åh vilken härlig bild =) Arvid var lite skeptisk mot tomten han...där blev de ingen närkontakt,ses i morgon då=)

2010-12-26 @ 14:21:59
Postat av: Daniel

Folk e bara lata!;)

Ser supermysigt ut, härligt med nami mat & fest!

2010-12-28 @ 22:34:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0