Mitt barn

Vad heter ditt barn?
Per Felix Henning Selin

När var du beräknad att föda?
16 Februari 2010

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
Nej, han föddes den 11 Februari

Hur stor var barnet vid födseln?
52 cm och 3684 gram

Hur lång tid tog förlossningen?
Kom in på förlossningen vid 17:30 den 10 Feb och han föddes 04:33 den 11 Feb.

Tog du någon smärtlindring?
Ja, lustgas och epiduralbedövning.

Är du tillsammans med barnets pappa?
Ja

Tog ni reda på könet?
Japp

Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön?

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
Nej men Felix hade funnits med hela tiden.

Hade du en svår graviditet?
Nej

Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Ja, minst en till

Har du fått några bristningar?
Nope..!

Var du nervös inför förlossningen?
Nej, mer förväntansfull

Hade du några cravings?
Äppeljuice

Hur reagerade du/ni när du plussade?
Glada såklart!

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
4-5 veckor

Hur mycket gick du upp i vikt?
ca 20 kg tror jag...

Hur länge ammade du?
Ammar fortfarande

Vem är barnet mest lik?
Mig

Vad är det bästa med att ha barn?
Allt

Vad är det sämsta med att ha barn?
Tycker inte det finns nått

Är ditt barn döpt?
Ja, den 19 Juni

Hur gammal är barnet nu?
Snart 6 månader! <3


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

skönt att du slapp gå över tiden. Jag gick tio dagar över... =P Kram

2010-08-09 @ 21:00:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0