Återfall

Precis när vi hade bestämt att vi skulle hälsa på Denise och Alvin så bestämde sig Felix elaka magsjuka för att komma tillbaka. Så det blev nerspydd säng och några mindre trevliga bajsblöjor på måndag-kvällen igen =(

Peppar, peppar så verkar han sedan dess må riktigt bra, äter inte så värst mycket men tillräckligt för att han ska vara pigg iaf.
Vällingen har vi slutat med ett tag nu då jag googlade fram att det tydligen är vanligt att barn blir tillfälligt laktosintoleranta efter en magsjuka och välling är då det sämsta man kan ge dom.
Så nu håller vi tillbaka på mjölkprodukter ett tag så får vi se om lill-magen repar sig snart!

På fredagmorgon går nu karantänen ut och jag håller alla tummar jag har för att inget mer händer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm har du totalslutat med bloggandet?

2011-01-18 @ 10:55:45
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Roligt med en blogg från härnösand ... inte så långt ifrån mig :)

Skoj också att du är med i tävlingen på min blogg också!

Kram - Elin

2011-01-23 @ 09:21:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0