Bytardag!

Imorse kom Caroline hit också åkte vi till Säbrå på bytardag (klädloppis)! Väldigt mycket folk och inte alls lika mycket fina kläder som i våras men jag hittade iaf en jättefin Reima-overall och ett påslakanset till Peter, så jag är nöjd!

När vi kom hem hade Per slagit på stort och bakat kladdkakemuffins, otroligt duktig man jag har =) Tror ju iofs att det berodde på Carolines pikar om nybakat som gjorde att han bakade för det var då första gången under våra två år tillsammans som han har bakat...!

Sen på eftermiddagen när jag skulle börja med middagen ser jag hur en fet, äcklig skogsmus kommer in i köket (från Peters rum), skriker åt Per men självklart har den ju hunnit gått och gömt sig innan han kommer in..
Blir iaf dammsugning och skurning för vem vet hur mycket råttgift han kan ha dragit runt i köket.
När jag sen lyckas börja med maten kommer äckelmusen fram och går vid mina fötter, fy fan va vidrigt! Per kommer iaf och räddar mig och musen blev platt.
Den var helt groggy och halt så förmodligen hade den ätit råttgift, för den försökte inte ens springa iväg när man kom emot den...usch...hoppas det inte finns fler...vad bor jag i för jävla hus egentligen?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men fy vilken läskig eftermiddag! Tur att ni alla mår bra =)

2010-09-25 @ 21:11:44
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0