Lång dag!

Det här har nog varit en av dom längsta dagarna i mitt liv skulle jag tro! Tror det är för att vi var till stan på förmiddagen eftersom Per skulle börja jobba sen...så när klockan var 10:00 hade vi redan hunnit in till stan och tittat på en duschkabin och handlat på Coop...så sen gällde det ju att försöka hitta på nånting.
Vi har gjort det mesta idag känns det som..lekt på Felix rum, gått i gåstolen, hoppat hoppgunga, myst framför tv:n, gått på promenad, hälsat på Felix farmor m.m...men ändå har dagen gått så fruktansvärt sakta!

Nu ligger iaf Felix, han håller väl precis på att somna skulle jag tro..Jag ska kolla på Robinson och sen gå och lägga mig hade jag tänkt...Per jobbar så han kommer inte hem förräns inatt..=/

Här kommer lite bilder:


Lunch på Sambiblioteket med Sara och Lovisa. Sekunden efter bilden är tagen börjar Felix tokgrina och vägrade sitta där nått mer...han är lite rädd för Lovisa =)


Milo somnar lite konstigt ibland, men kan tänka mig att han sov gott av lukten i dom där skorna!=D


Glad kille i hoppgungan <3

Kommentarer
Postat av: caroline

Haha! Tycker Felix ser liiite skeptisk ut där =)

2010-10-07 @ 20:23:37
Postat av: Sara

Vilken fin bild det blev!

Jobbigt med långdag, dessutom ensam - du får ta igen dig till helgen =)

2010-10-07 @ 20:25:10
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/
Postat av: Denise

Hahaa, ja det var fult!

Ja, nä han reser sig inte själv helt än, men han vill! Så han ger sig inte förrän man hjälper han, benen bär, det är bara prylarna han ska resa sig mot som oftast flyttar på sig :) Han sitter inte ens i knät, han ska STÅ!!



Vi måste absolut ses, frågan är bara när o hur

2010-10-07 @ 21:51:42
URL: http://denander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0