Längesen...

Längesen jag skrev nånting nu! Felix sover just nu så tänkte utmana ödet lite med att skriva i bloggen...han brukar ju vakna jämt när man tänkt sitta lite vid datorn så gör säkert det nu med =)

Allt är bara bra med oss iaf! I Tisdags var vi hos Sara och Lovisa och tog en promenad på stan, köpte byxor och body åt Felix och inbjudningskort till dopet.
På kvällen fick vi höra om det fruktansvärda trippelmordet...fy fan..läskigt att det är så nära,

 (exakt nu vaknade Felix så blev en 10 minuters paus för att försöka få honom att somna om)

Per är/var bekant med både den 49-åriga pappan som blev mördad och pappan till mördaren, han har även träffat mördaren flera ggr...usch..

Till nått annat nu... Vi har bokat dop för Felix den 19/6...så han kommer konkurrera med prinsess-bröllopet =)
Nån som har tips på vilka psalmer man ska ha? Den enda jag gillar är "Den blomstertid nu kommer" men det känns ju mer som en skolavslutnings-sång...passar kanske inte på dop?

På tisdag ska lillplutten vaccineras...gruvar mig litegrann...tror det kommer bli ett illvrål och det är ju inge kul att se honom ha ont =/

Nä nu måste jag passa på att hänga tvätten innan Felix vaknar igen!


På 3 månaders-dagen!


Bilden blev lite suddig för han blir så vild och rör sig så mycket när han skrattar =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det finns ju en psalm som är jättefin, som jag tror dom flesta brukar ha på dop.. men kommer inte ihåg vad den heter eller hur texten går :P men det är en sån som alla kan i alla fall första versen på. Hojtar till om jag kommer på vad den heter!

2010-05-14 @ 11:51:00
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja precis, det var den jag menade! :)



Jag tror vi hade 3 psalmer när Celia föddes, men kommer inte ihåg vilka de andra två var, men Tryggare kan ingen vara hade vi som första psalm i alla fall :) Men det är väl lite som man själv vill, vi fick lägga upp dopet i princip hur vi ville :)

2010-05-14 @ 13:18:41
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Therese(kusin)

Prästen brukar väl tipsa om bra psalmer?



Som tidigare skrev, tryggare kan ingen vara.

härlig är jorden.

du vet väl om att du är värdefull,

blott en dag, ett ögonblick i sänder...



oj oj va stor han har blivit=)

kram

2010-05-14 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0