Design?

Är det ingen som kan tänka sig att fixa lite snyggt på min blogg? Iaf hjälpa mig att ta bort den där bebis-räknaren...pleeeease!=P

Nu sover min lilla skrutt, när han vaknar är det nog matdags och sen tänkte jag försöka komma ut litegrann...kanske rensa rabatten eller nått...eller börja måla lekstugan, fast det kanske måste vara sol några dagar först så det är riktigt torrt....

Imorgon ska vi till stan och luncha med mammagruppen, ska bli kul =) Ska även på stan och köpa leggings eller strumpbyxor...nått av dom kommer jag behöva på dopet om jag nu måste gå i min gamla studentklänning, men verkar vara omöjligt att hitta några kläder! Hittar man nått så är det antingen för stort eller för litet...=/

Fattar inte att det bara är drygt en vecka kvar till dopet...har hela tiden känts som att man har jättemycket tid på sig...och vi har inte ens hämtat dopklänningen...=O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0