Risön

Idag åkte vi till Risön och badade med Camilla, Theo och Lilja.
Var jättevarmt och skönt och Felix låg under parasollen och luftade rumpan och pinkade ner mig tre ggr..=)
Precis när jag hade tagit på honom blöjan så bajsade han också, han har inte gjort det på över en vecka så ni kan ju tänka er mängden...blev över mina shorts (som tack och lov var svarta) och hela mitt linne + hela hans kläder...fick låna Pers t-shirt och Felix hade jag ju nya kläder till i skötväskan som tur var =)

Vid 15:30 åkte vi hemåt och stannade till efter vägen och ammade lite, sen hem och äta, kolla bolibompa och sen sitter man här.
Per har en kompis här och sitter och dricker whiskey på altanen, själv ska jag nog spendera kvällen vid datorn med ett glas iskall trocadero!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mmmmmm,..trocca!

2010-07-10 @ 05:06:57
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0