7 Februari

Ja idag gissar Lisa S att våran bebis ska födas...tror tyvärr att hon kommer ha fel för här är allting lugnt!
Gårdagens långpromenad gjorde att jag sov som en kratta inatt, så förhoppningsvis somnar man tidigt ikväll så den nya veckan kan börja!

Idag ska Peter till sin mamma, sen ska nog jag och Per göra oss en tur till Birsta, ska köpa en födelsedagspresent till min mamma som har fyllt år och en hållare till spjälsängsmobilen...skulle även ha varit på Blomsterlandet och handlat lite krukväxter...alla mina blommor dör...hoppas jag är bättre på barn än jag är på blommor!=O


Kommentarer
Postat av: Therese(kusin)

hehe man kan ju inte vara bra på allt =)

Du skulle vart med oss idag och åkt pulka, då skulle garanterat bebisen komam idag=) dock lite väl farligt...så de är tur att du inte var med =)

väntar på sms=)

kram

2010-02-07 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0