Mammafika

Var till Sara och Lovisa på mammafika igår, Jenny och Manne var också där, och till skillnad från förra gången så var faktiskt Felix vaken =)
Var på BVC också, Felix vägde nu 5190 gram och var 57,4 cm lång, stor-killen min =)

Han verkar även bli bättre i magen nu *peppar peppar*, hoppas det håller i sig bara, för igår sova han bra iaf på förmiddagen, verkar som att magknipet blir sämre mot kvällen.
Gick och la mig med honom kl 20 och då somnade han så gott så jag kunde kliva upp och fika lite med Per innan vi också gick och la oss.

Idag kommer mamma och Elin hit, ska bli kul! Blir nog att vi tar en promenad om vädret blir bättre, är väldigt grått och mulet här idag =/

Nästa vecka ska vi ur "mamma-gruppen" träffas och promenera med barnvagnarna till en sushi-restaurang på stan och äta lunch, ska bli spännande att prova sushi, har bara testat en liten bit förrut och det är knappt jag kommer ihåg hur det smakade...!

Nä nu ska jag gå och titta till Felix som ligger och sussar i barnvagnen..<3


Kommentarer
Postat av: Denise

Jaså du fick lillen att somna i barnvagnen? :)

2010-04-01 @ 12:34:53
Postat av: caroline

Men vad han har vuxit =) Och han blir mer och mer lik Per tror jag =)

2010-04-01 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0