Magsjuka igen

Självklart så åkte både jag och Per dit på magsjukan.
Kl.23:00 på nyårsafton började det för oss både, sen höll det på till morgonen därpå, fast tröttheten och "jag spyr om jag ställer mig upp-känslan" höll i sig hela nyårsdagen.
Felix sov till 9:00 den dagen och sen fick han åka till farmor och vara med henne fram tills eftermiddan då jag och Per började bli någorlunda levande igen.
Usch..det finns verkligen inget värre än magsjuka...verkar som att alla har magsjuka nu, hör flera stycken varje dag som blivit sjuka.

Imorgon går iaf våran karantän-tid ut och vi är smittfria, så då ska vi försöka hitta på nått! Känns som att jag inte varit utanför tomtgränsen på flera veckor.


Kommentarer
Postat av: Therese(kusin)

Häromkring är de också många som har magsjuka, peppar peppar så har vi klarat oss än ¨å länge =)

Vå få ta och planera in drakborgen också.jag är ledig denna vecka från onsdag till söndag, dock måste de vara milt väder



2011-01-03 @ 13:23:13
Postat av: lotta

Tack Emma! God fortsättning på det nya året.

Vad gäller magsjukan så har jag än så länge klarat mig. peppar peppar. Men många runtomkring som åkt på den.

Ha det. lotta

2011-01-03 @ 22:21:59
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: lotta

Tack Emma! God fortsättning på det nya året.

Vad gäller magsjukan så har jag än så länge klarat mig. peppar peppar. Men många runtomkring som åkt på den.

Ha det. lotta

2011-01-03 @ 22:22:27
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0