Mera Buzzador

Buzzador har verkligen många kampanjer nu! Håller just nu på att prova Pampers Active Fit, är än så länge väldigt nöjd med dom blöjorna men dom håller inte riktigt samma standard som Libero tycker jag!

Nu har jag nyss kommit med i en kampanj som Nestlè håller, ska få prova God Natt-vällingen, får se om Felix gillar den bättre än Sempers välling som vi just nu försöker få i honom.



Nu när jag loggade in på Buzzador så såg jag att jag fått förfrågan om ytterligare en kampanj, om Decubal Hand Cream, Decubal Lips & Dry Spots Balm och Decubal Face Vital Cream!
Hoppas jag kommer med på den, har hört många som tycker Decubal är kanonbra och nu på hösten/vintern får jag jättetorr hud som det skulle vara bra att få prova den!



Om nån fler vill bli medlem på Buzzador och få prova nya produkter så klicka på länken:

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?&file=u-regstep1&lang=SE&refstr=emmsan84


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0