BVC

Igår hade jag och Felix mycket för oss, först åkte vi på öppna förskolan i Stigsjö.
Väldigt trevligt och många söta små bebisar!
Sen hem och lunchade lite och sen in till stan och tog en promenad med Sara och Lovisa i höstblåsten..=)
Och sen vidare till BVC för 8 månaders kontroll! Allt såg jättebra ut med lillfisen och han väger nu 9755 gram och är 71,5 cm lång, så inte så liten längre =)

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt hela dagen, Per hyrde New Moon åt mig så den har jag tittat på nu ikväll när ungarna hade lagt sig, kanonbra film!

Nä nu blir det sängen, Felix kommer väl som vanligt vakna vi 6:00 så det gäller ju att vara utvilad...tror nog vi får besök av hans mormor imorgon också!=)


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag vill också kunna hälsa på nångång!! :(

2010-10-14 @ 08:38:17
URL: http://denander.blogg.se/
Postat av: Denise

Den kan jag dessvärre inte ta.. av olika skäl som vi kan ta via luren :)

2010-10-14 @ 13:16:25
URL: http://denander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0