Stor killen =)

Felix väger nu 4345 gram och är 55,5 cm lång...lång och smal som sin pappa!=)

Tänkte lägga in veckans matsedel här på bloggen...mest bara för att jag ska ha nånstans att gå in och kolla och få lite inspiration när jag ska skriva matsedel...ja jag vet att det är otroligt mycket vuxenpoäng att veckohandla och ha matsedel men bor man nästan 3 mil från affären så är det ett måste...!

Måndag: -------
Tisdag: Pasta och baconsås
Onsdag: Ugnsfalukorv och potatismos
Torsdag: Stuvade makaroner & korv
Fredag: Thai green curry kyckling & ris
Lördag: Fläskfilè, pommes & kantarellsås
Söndag: ----------


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vad han växer! =) Måste vara skönt att det går bra framåt! Bra med matlistan - då får även jag lite tips!

2010-03-09 @ 17:01:27
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag kommer gärna och äter hela veckan :D

2010-03-10 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0