Sova?

Idag har Felix sovit sammanlagt 2½ timma ungefär....inte bra!! Han är så övertrött så han vet inte riktigt vart han sak ta vägen tror jag...men men...hoppas hoppas att han vill sova inatt bara för jag är inte så pigg på att vara vaken hela natten nu när man har burit omkring på honom i stort sett hela dan.

Idag har Caroline, Tyra och Buggan varit här, dom hade med sig jättegod pastasallad, perfekt med gäster som tar med eget fika/mat!=)

Nu på kvällen har Pers bror med familj varit här, Felix fick träffa sina kusiner och fick jättefina kläder =)

Nä nu ska jag ta min huvudvärk och sätta mig i soffan en stund...se om jag kan få Felixgubben att somna...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tuff dag..Hoppas du och Felix fick sova inatt ist!

Vilket perfekt främmande som fixar med sig egen mat =)

Här var natten låång med lite sömn, hoppas både jag och Lovisa kan ta igen oss nu i dag!

2010-03-04 @ 09:26:33
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0