Sova middag?

Jag trodde att barn brukade sova nångång under dagen men tydligen hade jag fel.
Felix är vaken i stort sett hela dagarna, det enda han kan sova är om han somnar i min famn, men vaknar oftast så fort jag lägger ner honom (eller inom 5 minuter).
Tror att det är hans mage som krånglar....idag har han suttit i sin nya babysitter och vibrationerna verkar få fart på hans mage lite för han har fisit som en hel karl hela dagen, och NU har jag lyckats lägga ner honom i dubbelsängen....peppar peppar men han sover fortfarande och det har gått 5 minuter...!

Än så länge sover han iaf bra på nätterna, men det är ju tråkigt när han ska bli så övertrött så han bara grinar hela eftermiddagarna...=/ Ska prova med minifom-dropparna igen och se om magen blir bättre på honom....stackarn =/

Här kommer en bild när han provar sin nya babysitter, klädd i sin fina plysch-dress som han fick av sin mormor =)

 

Imorgon ska vi på BVC, har inte varit där på två veckor så ska bli intressant och se vad lillfisen väger...han spyr så mycket vissa dagar men hoppas att det inte ska ha nån betydelse för hans vikt...

Efter BVC ska vi hälsa på Sara och lilla Lovisa =)

 


Kommentarer
Postat av: mariana

skönt att höra att det inte bara är Noomi som sover sådär konstigt! Nu idag så har hon sovit en stund på morgonen.. typ 2 timmar, sen så sov hon en halvtimme när vi var ut och sen dess hon vakna var kl runt 3 och det är inte förrän nu hon har somnat.. trodde från början att hon kanske var sjuk eller något men nu ser jag att det inte bara är jag som har problem med sömnen :p

2010-03-30 @ 20:25:52
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Är samma sak här hemma...Eller iaf på eftermiddagen/kvällen, Lovisa är vaken från 14-15 till 22, samma varje kväll. Men som sagt - hon sover ju på natten och det är just nu huvudsaken =) Ses imorrn!

2010-03-30 @ 20:26:09
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag håller också i apoteket tävligen så välkommen in för fler chanser att vinna ;)



http://lindamadelen.blogg.se/2010/march/i-samarbete-med-apoteket.html

2010-03-31 @ 09:50:00
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0