Lösenord

Funderar på att lösenordsskydda mig blogg, känns som att jag vill ha lite koll på vilka som läser nu när man sätter ut bilder på Felix.
Ni som är intresserade av att ha lösenordet kan ju maila mig på [email protected]

Igår var en jobbig dag för Felix och oss. Han vaknade 05:30 och åt, sen myste han lite med Per medans jag klev upp och åt frukost och läste tidningen i lugn och ro.
Sen åkte vi till stan så jag fick klippa mig (underbart!), sen när vi kom hem började Felix grina och gnälla, tror han hade ont i magen för han vägrade somna, somnade inte förräns kl 15:00!
Men sen när han vaknade tre timmar senare verkade han må mycket bättre och när jag gick och la mig med honom kl 21 så åt han bara i 5 minuter sen somnade han =) Så jag fick lite tid att läsa en tidning i sängen....inte ofta man kan göra det nu!

Idag är han mycket gladare, vi klev upp kl 7 och sen har vi kollat på Grey`s Anatomy och haft långa diskussioner om hur så många kan tycka att McDreamy är snygg =)
Nu ligger han och sover i spjälsängen så jag ska passa på att vika lite tvätt, man vet ju aldrig hur länge den lille prinsen behagar sova!

Sen idag blir det nog en promenad med hund och barnvagn, sen ska jag försöka ta mig upp på vinden och leta reda på vårkläderna, och sen ikväll när min älskling kommer hem så ska vi grilla! Hur gott som helst...!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ett tips annars är att märka bilderna, så slipper di låsa bloggen.

2010-04-10 @ 16:34:28
URL: http://andersonlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0