Fredagsmys!!

Ååå va härligt med fredag så jag får ha Per hemma några dagar nu när det blir helg =)

Ikväll ska vi ha lite fredagsmys med godis och glass som jag och Peter var iväg och köpte igår, får se om vi kanske kollar på Robin Hood eller Let`s Dance ikväll...röstar för Robin Hood jag...tror nog de övriga i familjen gör detsamma!

Idag sov Felix till 8:15 och jag klev upp kl 7:00 och skickade iväg Peter på dagis (farmor skjutsar) så jag hann göra mycket nytta under tiden han sov...skönt det eftersom han sover lite dåligt på dagarna nu..
Ska försöka hinna med att duscha under nån av hans powernaps idag åxå...ska försöka ta med mig Felix och hämta Peter på dagis kl 14:00 men får se om det hinns med...annars kunde farmor hämta så det är tur vi har henne =)

Nästa vecka ska vi ut och åka iaf! På måndag blir det mammagruppsträff med mammor och bebisar =), på tisdag ska vi på BVC och väga lillfisen och sen nån dag nästa vecka tänkte jag åka till Bispgården och eventuellt hälsa på Denise, Halit och Alvin! Blir en kul vecka =D


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhå, fullt upp till veckan minsann! Själv hoppas jag på fint väder så vi kan vara ute i solen och promenera! Ska bli såå kul att ses på måndag =)

2010-03-05 @ 12:39:04
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0