BVC

Idag kl 14:00 ska jag och Felix vara på BVC för vägning och mätning, ska bli väldigt kul att se hur mycket han väger nu...tycker att han växer men kan ju vara som man inbillar sig åxå!?
Igår var vi på fika hos en av mammorna från föräldragruppen, det var Jenny och lille Manne, Jenny K och lille Emil och jag med Felix.
Felix sov sig igenom hela två timmars-fikat så han var ju inte så social =D

Sen på eftermiddagen fick Felix ha lite pappa-tid då jag åkte in till stan och handlade mat...ganska skönt att komma ut själv en timme...och säkert mysigt för Per att få rå om Felix lite för sig själv också. <3

Felix har fått en regskylt till sin barnvagn, hans morfar kom hit med den =) Det står Felix på den åsså är det reflex så vi syns när vi ska ut och gå i mörkret, väldigt fin!

Blev mycket Felix i det här inlägget, fast å andra sidan så händer det ju inte så mycket annat i mitt liv just nu, han är ju i centrum hela tiden =) <3


Felix med sin morfar


Kommentarer
Postat av: Elin

Han är ju så söt =), blir ledsen att jag är här borta så jag inte kan träffa han mer...måste försöka ta mig hem så jag kan få kramas lite me han.

2010-03-09 @ 10:29:31
Postat av: Rosanna

Hej! Sicken söt liten Felix, hoppas att vardagen rullar för er.

Kul att besöka din blogg, den kommer jag att lägga till min lista och besöka.

Kram

2010-03-09 @ 11:11:55
URL: http://mylifeislikeahappyrose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0