Bispgården

Har varit hos Denise och Alvin och hälsat på idag! Felix visade sig från sin bästa sida och sket ner sig det första han gjorde...=D
Kvällen har inte varit så bra för Felix, tror han har magknip för det luktar verkligen sopor när han fiser...och övertrött är han nog också för han har ju inte direkt sovit sina vanliga tider idag..
Nu sitter han iaf med Per inne i tv-rummet och jag hör inget skrik iaf...skönt det så jag kan sitta i lugn och ro med mitt kaffe och kolla datorn =) Kan inte koppla av om Felix skriker, även om jag vet att Per har honom....

Imorgon kl 8:15 ska jag klippa mig, så Per har en ledig dag då så han kan ha Felix medans jag klipper mig.
Sen blir det nog kanske att färga håret imorgonkväll...om Felix sover nånting så det hinns med.
Ska bli så skönt att få fixa håret!

Kommentarer
Postat av: mariana

ja juste, vi mötte ju er då när ni var på väg hem antar jag? :P hann inte reagera på att det var du förrän du nästan hade passerat haha :)

2010-03-25 @ 18:37:02
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0