5 månader

Idag blir lillprinsen 5 månader, fattar inte att tiden kan gå så fort! Känns som att man bara kommer hinna blinka så fyller han 1 år och sen går det väl ännu fortare när han börjar dagis kan jag tänka mig...usch...vill inte ens tänka på dagis, att nån annan ska ta hand om min lilla bebis =( =)

Idag ska vi till Sörberge och uppvakta pojkarnas kusin Emma som har fyllt år.
Tänkte även se om Per går att övertalas till att åka in till Birsta en snabbsväng, skulle behövt kuta in på H&M och köpt en ny amningsbehå, den jag har nu håller på att rasa ihop, full av hål har den blivit efter säkert en miljon tvättar...blir ju lätt så när man har en unge som gillar att kräkas =)

Nu har Peter hoppat ner i poolen så bäst man skyndar sig ut och håller ett öga på honom =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0