40 dagar kvar!

Nu är det inte så värst lång väntan kvar, är ju ännu färre dagar om man skulle tillhöra den lyckliga skara som föder i v.38-39...men det tror jag ju knappast att jag gör!
Min gissning är att han kommer den 15 februari....men jag gissar ju sällan rätt..men drömde för nån vecka sedan att jag fick en son det datumet.

Idag har jag inte gjort så mkt, sov dåligt hela natten så låg i sängen till 10:00 imorse, skönt! Sen blev det en sparktur med Milo...väldigt uppskattat av honom när han inte får så jätte-mkt promenader nu för tiden.
Har börjat plocka undan julen också, granen ska ut imorgon och alla tomtar och adventsstakar ska också undan...sen blir det gardinbyten i hela huset, men det tänkte jag ta lite pö om pö..

Tror iaf att jag har det mesta ordnat inför bebisen....ska ta mig till Sundsvall bara och köpa en ammningsbehå till och nån pyjamas till bebisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0