2010

Nyårsaftonen blev väldigt lugn för oss, vi åt först räkcoctail till förrätt, sen hjälptes vi åt med varmrätten som var oxfilè-planka, och senare på kvällen blev det efterrätt som var cheesecake och fruktsallad...väldigt gott var allting!

Vi somnade väl strax efter tolvslaget om jag inte minns fel..=)

Idag har jag varit på MVC...bebisens hjärtljud låg på 136 och mitt SF-mått var 33...så verkade normalt allting!
BM tyckte även att det kändes som att han hade fixerat sig nu, och har har ju legat med huvudet nedåt i flera veckor nu så man får väl hoppas att han inte börjar vända sig och krångla!=)

Har nyss varit och hämtat Peter på dagis och nu ska jag fixa ordning lite stuvade makaroner och korv...ska bli sååååå gott efter all jul och nyårsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0