Magsjuka?

Natten har varit väldigt lugn, inga krämpor, bara svårt att sova.
Tror att det här med hinnsvepningar är bullshit, iaf verkar det inte funka på mig, jag blir nog mest bara så att jag går omkring och känner efter hela tiden och då blockerar nog hjärnan så att ingenting händer..
Näää tror nog inte jag tänker gå och göra dom där två hinnsvepningarna som läkaren tyckte jag skulle göra nästa vecka....fast då kanske dom vägrar sätta igång en sen bara för att man inte har velat prova allt dom sagt innan...hmm...ja vi får se..

Imorse hann Peter vara på dagis i en halvtimma innan dom ringde och sa att han hade spytt....jag hade det på känn eftersom han hade druckit vatten på tom mage pga att han hade hicka, och det har varit likadant minst tre ggr förrut, han har spytt efter ca en halvtimma på dagis och sen har det inte blivit nått mer...så vi får väl hoppas att det inte är nån magsjuka!
Han har legat och vilat en timma och nu sitter han och tittar på Lucky Luke och verkar då inte lida av nått illamående.

Jag har städat badrummet och tvättat två maskiner tvätt redan....vad ska jag göra resten av dagen nu då?
I vanliga fall brukar jag lägga mig och sova nån timme efter jag har skjutsat Peter på dagis men nu är ju han hemma så då går ju inte det....kanske jag får lättare att sova inatt också!


Uppdatering 13:44

Ropade nog hej lite för tidigt...Peter har med största sannolikhet magsjuka...usch...hoppas han får behålla filmjölken han åt nyss, bara nån matsked men hittills har allting annat kommit upp.

Har letat fram handspriten som man var manisk med under svininfluensa-perioden så jag hoppas det ska räcka för att hålla mig och Per friska.




Kommentarer
Postat av: mariana

ni skulle ha haft skoter :) förvärkarna jag hade innan kändes nästan inte förrän efter jag hade åkt för dom blev mer smärtsamma efter åkturen hehe :p fast det som är jobbigt är att man blir så stel när man åker för man kan inte sitta bekvämt å så kan man inte luta sig eller något.. så man får väldigt ont efter.. men jag ångrar inte för jag känner att det påskyndade det hela iaf :p

2010-02-04 @ 12:26:19
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0