Lik pappa men söt ändå =) <3

Felix blir mer och mer lik Per för varje dag, när han föddes + dom första dygnen var han jätte-lik mig men inte nu längre =)

Dom två senaste nätterna har han sovit jätte-bra, Per tog in en liten radio så det inte blir så tyst i sovrummet och sen dess sover Felix som en stock (i egen säng dessutom!), han vaknar och vill äta var 4:de timme och nu har jag fått in snitsen med att amma liggandes så nu är det perfekt. Slipper kliva upp och sätta mig i soffan, blir så mycket svårare att somna om då också.

Idag har vi inte gjort så mycket, kollat på Grey`s Anatomy och ammat i stort sett hela dagen känns det som, Felix har börjat bli så röd i rumpan så han har fått lega nakenfis hela förmiddagen och det gillade han =)




Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte nyttigt att läsa din blogg! haha. Jag blir ju så himla bebissugen själv! :) Den där första tiden var ju sååå himla mysig.



Njuuuuuut, för det dröjer inte länge innan han är stor och springer runt och inte har tid att kramas! Som Celia säger... "kommer snart mamma", "mamma vänta, inte nu!", "strax, jag ska bara" så fort jag vill ha en kram ;)



Och så är han ju så otroligt söt också! Ser ut att ha mycket hår? :)

2010-02-23 @ 16:34:22
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja det går ruskigt fort! Och dom är bebisar alldeles för kort tid :P



Jodå, livet leker bra här borta! Känns som att jag landat lite i allt nu, till skillnad från i höstas/början på vintern för då var det mycket upp och ner. Men nu känns allt bra, faktiskt. Längtar ihjäl mig efter Celia såklart, men ska snart styra kosan österut igen några veckor =)

2010-02-23 @ 19:49:58
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?



Just nu har vi designer för endast 100 kronor! Dessa har tidigare kostat 300 kr!



Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-23 @ 20:18:44
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Linda S

vilken fin kille du har fått emma :) om jag har ville nakenfis någon längre stund pinkar han ner taK, golv o väggar här hemma ;)

2010-02-24 @ 12:36:52
Postat av: Emma

Linda S: Haha ja det gör Felix också, det bästa han vet är att pinka precis när man tagit av honom blöjan =)

2010-02-24 @ 13:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0