Barnmottagningen

I förrgår var vi på barnmottagningen med Felix, en obliatorisk läkarundersökning som han gick igenom felfritt =)

Igår fyllde jag 26 år, gammal börjar man bli...=/ Per, Peter och Felix uppvaktade mig med ett silverarmband, ljuslyktor och tulpaner, mina gopojkar! <3

Sen mitt på dagen kom mamma hit, fick en tidningsprenumeration och kläder till Felix....åsså hade hon gjort en smörgåstårta till mig!! Ååå va gott det var =) Jag hade inte fixat nån tårta för har inte riktigt känt att jag hade tid med det så det var ju perfekt att hon hade gjort en! Tack så mkt mamma =)

På kvällen kom pappa, Erik och Elias hit...så Felix fick träffa sina morbröder för första gången =)

Inatt har Felix sovit jätte-bra, nästan för bra så man är lur på om han får i sig tillräckligt med mat när det går så många timmar emellan...men men...var nog bara inatt det var så bra, för natten som kommer nu ska jag försöka ta mig i kragen och inte låta honom sova med mig i sängen....känns som att jag kommer sova bättre när han inte sover där...

Klockan 16:15 ska vi till BVC och väga lillfisen också....hoppas han har gått upp bra i vikt så man inte behöver oroa sig över maten!


Kommentarer
Postat av: Therese(kusin)

Hipp hipp hurra



Stort grattis, har dock inte haft tid att ringa och gratta, hoppas du inte blev allt för besviken..

kram

2010-02-18 @ 20:38:43
Postat av: Jenny Karlsson

Vilken sötnos ni fått !! Vilken go bild

2010-02-21 @ 19:07:00
Postat av: EMMA

va söt

2010-02-23 @ 20:01:34
URL: http://endastemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0