Mellandagsrea

Igår kom min käre sambo med idèn att vi skulle åka till Birsta på mellandagsrean idag. Han skulle gå omkring med pojkarna så kunde jag få shoppa i fred.

Så efter frukost åkte vi ner till Birsta och det var inte alls så mycket folk som jag hade förväntat mig, är nog bra att vara där tidigt!
Hade siktat in mig på en pyjamas som jag hade sett på H&M (till Felix alltså) men den var inte på rea, dessutom fanns inte hans storlek så den får jag titta efter i Härnösand istället.
Köpte filmen New Moon till mig själv, Twilight-fan som jag har blivit så vill jag ju gärna ha alla filmerna, så nu ingår även den i min samling, 50 kronor kände jag att jag kunde unna mig själv. =)
Blev även strumpor till både mig och Per eftersom vi båda kommit i en period då alla strumpor är slitna samtidigt och man inte längre behöver tvätta dom utan det är bara att slänga dom för det slitits hål.
Per köpte sig även en ny tröja från Dressman. 
Vi brukar aldrig ge varandra nån julklapp utan är ju bra mycket bättre att åka på mellandagsrean och köpa det man verkligen behöver istället! 
Felix fick ett par strumpbyxor (att växa i för dom var gigantiska!) från PoP och en tröja jag suktat efter så länge från PoP. Dom hade ganska så bra rea så då kan man ju faktiskt köpa nånting utan att bli ruinerad!

Letade tröjor till Peter men hittade inget så han blev utan idag, men lika glad var han för det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0