Leilas smörkola

Hade tänkt skriva och skryta om hur förbannat god smörkola jag nyss har kokat...men...tror jag skippar det!=)

Är gräsänka ikväll, var likadant igår...Per är i skogen och kör skördare (?) åt Jeff så här får jag snällt sitta vid datorn i min ensamhet.
Måste ju erkänna att jag njuter litegrann av att kunna göra exakt vad jag vill och se vilket tv-program jag vill men saknar ju min älskling också =/

Idag har min mor varit här och gjort köttbullar som vi ska ha på julafton, kan intyga att dom blev väldans goda, käkade ett gäng till middag idag. Konstigt nog tycker jag alltid att köttbullarna är supergoda när dom görs (oftast ett tag före julafton), men på självaste julafton vill jag inte alls äta dom...kanske för att det finns så mycket annat att äta då? Eller så är dom helt enkelt godast nystekta!

Nu ska jag sluta skriva om köttbullar och gå och lägga mig, gäller att vara pigg när Felix börjar härja imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med - en tjusig ritning han fick till där! Och ja, åtta år stämmer.

Kul att du också bloggar! Du har hållt på en aning längre än mig ser jag... ;)

2010-12-15 @ 10:03:11
URL: http://bloggfia.wordpress.com
Postat av: Sandra

Hahaha håller med dej om köttbullarna!:)

2010-12-16 @ 22:37:31
URL: http://wwww.vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0