Vårdcentralen

I fredagskväll var jag och Felix till vårdcentralen, han hade varit jätterosslig och hostig senaste dygnet och hade fått feber också. Efter att ha suttit och väntat i ca 1½timme så stack dom honom i foten och skickade hem oss...jaja...tror jag åker direkt till akuten nästa gång, tycker inte dom verkade bry sig så mycket i Härnösand...

Nu är han iaf piggare, fortfarande rosslig men ingen feber.
Har varit till mamma idag och grattat Elin som fyller 22 år imorgon! Väldans god smörgåstårta bjöds det på.

Imorgon har Felix sin 2 månaders-kontroll, lite försenad eftersom läkaren har varit ledig...men hoppas att han går igenom utan anmärkning!=) Hoppas vikten är bra också, han äter ju lite dåligt nu när han är krasslig.

Nästa lördag ska han få vara en längre stund utan mig för första gången, ska på bytardag i Säbrå så Per ska få visa vad han går för =) Har börjat pumpa ur och fryst in så det ska finnas mat åt lillfisen, så det går nog bra, och skulle det inte funka är jag ju inte så långt borta!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hrmm, ja kanske lika bra att åka till akuten ist, tur att han är bättre iaf! Så det blir barnfritt på lördag - spännande..och skönt! =)

2010-04-19 @ 08:56:37
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0