Sovrums-surfning...

...låter som nånting snuskigt men är bara internetsurfande i sovrummet.
Har lyckats få Felix att somna...på mage! Så jag tog med mig datorn in i sovrummet så jag kan ha lite koll på honom..
Han sov till kl 10:00 idag så vi fick en härlig sovmorgon, och jätte-bra att han sover nån timme nu också så han är pigg ikväll när vi ska på middag hos svärföräldrarna.
Var på middag hos mamma igår och Felix var mest bara grinig hela tiden...magknip och övertrötthet tror jag det var...!

Har plockat bort massa av Felix kläder som blivit för små, han har vuxit ur nästan alla 56-kläder...och vissa av 62-kläderna börjar snart bli trång också, är så olika på storlekar...vissa bodys i 56 är jätte-stora och vissa jätte-små....skumt...

Nä nu kanske man ska gå och fräscha till sig litegranna...


Kommentarer
Postat av: Therese(kusin)

Hej!

Vi måste ta och ses nå nå tag. så du får lite mera avlastning =) eller kanske är de så att man bara är lite sytt sugen =)

2010-04-05 @ 15:35:23
Postat av: Sara

Vad skönt med sovmorgon för Felix (och dig) =) Jag har också tvättat och packat undan lite kläder, än så länge bara st.50 men snart snart blir det nog fler att packa undan! Ses imorrn!

2010-04-05 @ 19:12:51
URL: http://februarifamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0