Återigen...

..har Felix lyckats somna på mage, så nu sitter jag med datorn i sovrummet igen...men men..huvudsaken han sover iaf!
Han vaknade kl 6 imorse och åt och sen ville han inte sova mera....lyckades få honom att somna igen vid 8:15 så han har ju iaf sovit av och till i en och en halv timme.

I tisdags var vi på barnvagnspromenad med Sara och Lovisa, gick från deras lägenhet ner till stan där vi mötte upp Jenny och Manne och åt sushi...riktigt gott var det! Väldigt kul att man har lyckats träffa lite kompisar här i Härnösand nu =)

I eftermiddag tror jag att det blir en snabbvisit till Bispgården...om inte Felix protesterar...fast han brukar ju tycka om att åka bil så det går nog bra!
Han blir förresten 2 månader gammal idag, lillfisen min <3
Jag tror han blir mer och mer orange-hårig för varje dag =) Måste ju komma från min mamma...tror hon var väldigt rödhårig när hon var liten...?


Kommentarer
Postat av: Therese(kusin)

Ja gud va tiden rinner iväg, och han ser att växa så de knakar

kram

2010-04-08 @ 14:15:56
Postat av: Mamma

Nja...inte va jag så himla rödhårig,men lite iaf.Blir väl en blond skönhet sen när han blir större då :)Kram till lillfisen från mormor.

2010-04-08 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0