RUL

Idag har jag varit på Rutin-UL, var jätte-kul att se bebisen och höra att allt är bra.
Barnmorskan beräknade mig till 16/2-2010 (dagen före min födelsedag), men enligt mina egna beräkningar blir det den 13/2...så vi får väll se om nån har rätt! =)

Var trist att Per inte fick följa med idag, dom har ju besöksförbud på sjukhuset nu p.g.a svininfluensan så man var tvungen att gå ensam.

Fick iaf reda på könet.....Vi ska få en liten pojke! =D
Var bara jag och pappa som gissade rätt...alla andra har gissat på en tjej....
Sen vet jag ju att man inte ska lita på den där till 100% men jag tror nog att det stämmer!





Kommentarer
Postat av: Therese

kanske man inte ska säga söta bilder men fina i alal fall=)

2009-09-21 @ 19:55:19
Postat av: Linda

Nee du!! Jag har oxå gissat på en pojke! :P Det blir ju en Gargamel, som du alltid pratat om ;P Klappa magen från tant Linda! Kram!

2009-09-21 @ 20:32:16
URL: http://oppiboda.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul, och spännande!! :) Visst är det en häftig känsla att få gå på UL och se bebisen? Jag vet att jag gick runt och log fånigt resten av dagen efter vårt UL :P

2009-09-21 @ 23:04:26
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Tant Milla

Åh så söt, lik sin mamma... :P

Va avis jag blir att du fått så fina bilder... med mina har det bara varit nått grått otydligt bludder:(

2009-09-22 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0