Halvtid!

Idag har jag gjort 50% av graviditeten...."bara" 140 dagar kvar alltså! Fast jag skulle gissa på att jag nog får gå över minst 14 dagar så dom där siffrorna gills nog inte för mig...

Idag ska jag försöka göra ett ryck och städa lite här hemma...badrummet skulle behöva lite dammtorkning och likså sovrummet (som vanligt), fattar inte vad det är för fel med vårat sovrum men det blir så jävla dammigt därinne....dammtorkar jag idag så ser det lika jävligt ut om en vecka igen...=/
Tänkte dammsuga och tvätta lite också....jaja...får väl se vad man orkar!=P

Per är hos sina föräldrar och bygger en ny bro, ska dit jag också sen och äta middag....underbart att slippa laga mat idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0