Ännu en blogg

Har då återigen börjat på en ny blogg, förhoppningsvis blir jag en mer aktiv bloggare än vad jag varit tidigare!
Har lagat kalas-god mat åt min älskling idag: Heta räkor med jasminris och Key Lime Pie till efterätt, ska slänga in recepten senare.

Sitter i sängen och bloggar nu, Per klev upp tidigt imorse så 21:45 höll han på att somna i soffan så lika bra att gå och lägga sig då, lite väl tidigt för mig kanske men vad gör väl det när man har datorn som sällskap.

Imorgon kommer pappa hit och ska hjälpa oss lite med renoveringen av vardagsrummet, ser ut som ett råtthål just nu men lite  tapeter och nya möbler gör nog att det blir fint...ingen som har en svart skinnsoffa att sälja förresten? Gärna en hörnsoffa!


Kommentarer
Postat av: Gabriell

Halloj där bruden!

Kul att även du bloggar.Hur är det med dej nuförtiden då? =)

2009-09-12 @ 13:24:06
URL: http://kingboo.bloggagratis.se
Postat av: Tina

Jag funderar på att byta soffa och har en svart hörn skinn soffa.. Du kan ju ringa nån dag! Puss

2009-09-15 @ 03:58:25
URL: http://tinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0